Žáci pracují ve skupinách a střídají se na čtyřech stanovištích. Na každém stanovišti zkoumají jednu vlastnost minerálů. Na základě vlastností se učí jednotlivé minerály poznávat. Na pomoc mají báječný zápisník geologa Šutříka. Diskutují o využívání neobnovitelných zdrojů.
Místo realizace | Přírodovědné muzeum Semenec | |
Cílová skupina | 4. až 8. třída ZŠ | |
Délka programu | 90 minut | |
Maximální počet účastníků | 30 | |
Cena |
|
|
Požadavky na účastníky | vhodné oblečení a obuv pro pobyt venku | |
Metody a formy práce | pozorování, hry, pokusy | |
Rozvíjené kompetence | kompetence k učení, k. komunikativní | |
Cíl programu |
Seznámit se s chemickými a fyzikálními vlastnostmi minerálů a na jejich základě určit konkrétní vzorky. |
|
Zařazení do RVP | Člověk a příroda |